From Prague to New Jersey

17. 11. 2014

MISTY MOOD






Jacket - ZARA, Hat, Shoes - Baťa, Sweater - LINDEX, Pants - GANT, Top - H&M, Bag - MANGO, Watch - ROYAL LONDON 

Další velmi sychravé ráno. Když jsem sedla do auta a vyrazila za Nikol, abychom pro vás nafotily nový outfit, překvapila mě téměř nulová viditelnost. Také, co jsem u nás "na venkově" mohla čekat, že? :)

Každopádně mě ani nevlídné počasí neodradilo od mého záměru nafotit světlý a svěží outfit. Chtěla jsem vám ukázat nový přírůstek do mého šatníku, a sice burgundy klobouk. Do této barvy jsem se naprosto zbláznila a vy jí tak uvidíte již brzy i v inspo článku, který pro vás připravujeme. Sluší totiž jak tmavým, tak světlým barvám, jak můžete posoudit právě z mého dnešního outfitu. Je elegantní a velmi ženská. A jaká je vaše oblíbená barva tohoto podzimu?

Hezký start do nového týdne.

M.
SHARE:

2 komentáře

  1. Krásné,moc Vám to sluší....

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, moc pěkný, pěkně sladěný, jen ty kalhoty bych si trošku prodloužila. Dělají tě kratší. .

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by pipdig