From Prague to New Jersey

27. 12. 2014

HAPPY HOLIDAYS

Tak co jsem nakonec našla letos pod stromečkem? Knížka a parfém z mého wish listu mě moc potěšily a už se nemůžu dočkat, až se do knihy ponořím, i když mám ještě rozečtenou jednu, takže se určitě nudit nebudu :)

Také na mě čekal make-up, co jsem chtěla, i když prozatím jen v podobě poukazu na nákup, jelikož se ukázalo, že odstín, který potřebuji není momentálně nikde k dostání. No, stane se a pro mě tak začíná fáze hledání a shánění, tak mi držte palce.
Kromě toho jsem od mých rodičů dostala především dárky do bytu, jako jsou nové peřiny, které jsou luxusní a opravdu jsem je potřebovala. A můžu říci, že se pod nimi spí jako v bavlnce. 

Dále mi opravdu velkou radost udělaly dárky od mé drahé Blondie, což je ten krásný nude krajkovaný top, náhrdelník a především vyvolané fotky z našich společných chvil, které už mám připnuté doma na digestoři a pokaždé, když zajdu do kuchyně, mi tak vykouzlí úsměv na tváři.

No a poslední dáreček z fotky jsem si nadělila sama :) Jsou to ty krásné kotníkové botky, do kterých jsem se zamilovala na první pohled a nakonec je ulovila ve slevě, takže nebylo o čem přemýšlet. Navíc jsou ultra pohodlné a hodí se fakt ke všemu, takže jsou nyní na chvíli zase číslem jedna v mém botníku.

Takže děkuji všem Ježíškům, byly to super Vánoce.

A co jste pod stromečkem našli vy?

M.


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template by pipdig